Ghost Recon Phantoms

Nieoficjalne forum GRP

Ogłoszenie


#1 2014-05-25 16:20:43

 Smigiel

Administrator

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 104
Punktów :   
Klan: SCM

Priorytety GRP

Siemka Wszystkim,

Chciałbym Wam zaproponować temat, w którym możecie podać co powinno być priorytetem przy aktualizacjach w GRP. Jak wiemy dużo osób twierdzi, że kolejna aktualizacja nie naprawia problemu "xxx" tylko dodaje coś nowego. Niestety jest to prawda może nie w 100% ale w dużej mierze. Każdy z graczy gra inaczej i każdemu coś innego nie pasuje więc chciałbym żebyśmy takie problemy omawiali w tym temacie żeby nie było syfu na forum tak ja na oficjalnym. Każda wypowiedź trafi do CMów i GMów gry GRP.

Priorytety jakie powinny wyjść z najbliższymi aktualkami:

1.Match matching:
Jak wiemy producent zmienił system dobierania meczu i wygląda on tak
50% wyposażenie 50% skill'a*
Grałem ostatnio kilka dni na noobskim koncie gdzie najlepszą bronią była broń ze starego systemu tierowania tieru 2 czyli niedostępna dla nowych graczy, a najlepszym armorem był armor GI 80% wytrzymałości. Ranga na koncie to major 2 a graczy dobierało dosyć dziwnie, często bywało tak, że gracze w mojej czy przeciwnej drużynie byli pułkownikami czy generałami to jest przecież ogromna różnica rangi. Pytanie czy to ja tak dobrze gram na noobskim koncie czy generalicja tak chujowa z najlepszym sprzętem? Często gęsto jest tak, że nowi gracze zakupują najlepszy sprzęt więc czemu ja jako gracz z bronią GI czy bronią poniżej 1 tieru (nowego systemu tierowania) gram z nimi? System doboru graczy jest bardziej badziewny niż ustawa przewiduje...
2.Bugi...:
Na każdej mapie są jakieś małe lub większe bugi, a najlepsze na chertanovie (THE NUKE) bug z dachem powinien zostać rozwiązany już dawno. Ponad miesiąc temu na oficjalnym forum GRP była debata na ten temat, a graczem, który znajdował się na dachu i z tamtego miejsca zabijał graczy był Meric, który nie dostał bana, a powinien...
3. Zmiana systemu tierowania:
Jak wiemy teraz w GRP najszybszym sposobem na zdobycie najlepszych broni jest jak najszybsze kupno broni (tierowanie). Gracze, którzy nie chcą wydawać pieniędzy na gre zdobywają bronie naprawde długo i najczęściej jest to tak, że zrobią tylko jedna klase bo bronie co prawda tańsze to i tak nadal drogie. System tierowania z pierwszego roku open bety GRO był o niebo lepszy bo broń zdobywałeś za pomocą levelowania.
4. Zmiany w PunkBusterze:
PunkBuster jest to oprogramowanie, które zapisuje wszystkie ruchy w grze, jego zadaniem jest również "wykrywanie" oszustów. Nie wiem czy działa poprawnie czy nie, ale patrząc na różnice między BF3, a GRP (różniece w banowaniu, w działaniu PB) są kolosalne. Grając meczyk na przykładowej stacji metro w BF3 nie raz byłem świadkiem kiedy PB udostępnił informacje o wyrzuceniu i zbanowaniu gracza za głupiego AIMBOTa, a tutaj wszystko robią gracze (mowa o zgłoszeniach).
5. Dodanie możliwości głosowania przeciw wyrzuceniu gracza z meczu:
Często zdaża się nam, że gramy przeciw graczą z czerwonym pingiem, glitcherą, bugerą i rzadko, ale nadal z cheterami. Wyjście z meczu? nie opłaca się bo stracimy range, stracimy boost za serie meczy i kase. Dodanie takiej opcji pozwoli nam pozbyć się takich osób z gry.



Powyższe zmiany moim zdaniem poprawią rozgrywke i fun z gry.

Offline

 

#2 2014-05-28 12:02:52

Vond

Administrator

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 35
Punktów :   
Klan: test

Re: Priorytety GRP

Co do większości to bym się zgodził, ale 5 jest bardzo "tricky". Dzisiejsze społeczeństwo "gejmingowe" jest okropne, banda dzieciarni i gówniarzy. Jak ktoś będzie za dobry to będą votować nad kickiem.

Offline

 

#3 2014-05-28 13:04:13

 Smigiel

Administrator

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 104
Punktów :   
Klan: SCM

Re: Priorytety GRP

Vond w BF3 jest ta mozliwosc i nie wiem chyba tam na to wychodzi ze nie ma bandy dzieciarni ;p

Mysle ze takie rozwiazanie jest i tak jednym z lepszych na cheterow i na laggerow glosuja przeciez 2 druzyny wiec jezeli grasz ze swoimi to oni wiedza czy masz to cos w sobie czy na komputerze, wiec tutaj to raczej nie jest wielki problem. Oczywiscie opcja voit kick mialaby kilka "kategorii" takie jak

Cheaty, lagger, buger, noob (noob obejmowaloby kampienie, rzucanie naidow do swoich, stanie na respie)

Biore pod uwage, ze ktos moze poleciec z meczu bo jest dobrym graczem, ale plaga kamperow, laggerow i bugerow jest mysle wieksza niz tacy dobrzy gracze

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-unova.pun.pl www.bleachfani.pun.pl www.gamedb.pun.pl www.yamahayzserver.pun.pl www.cosan.pun.pl