Ghost Recon Phantoms

Nieoficjalne forum GRP

Ogłoszenie


#1 2014-07-03 18:48:28

 Smigiel

Administrator

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 104
Punktów :   
Klan: SCM

Nowe zmiany drogo do 1.2

[CM] Wrumir;324186 napisał:

Szanowne Duchy, Drogie Widma

Po trzech miesiącach od premiery, wprowadzamy kolejny etap Ghost Recon Phantoms. Zespół developerów przekopał się przez stosy Waszych sugestii, opinii oraz statystyk zebranych z gry do analizy, aby poprawić naszą strategię rozwoju GRP.

Wraz ze startem otrzymaliśmy sporo uwagi oraz nowych rejestracji do gry, co wiąże się z nowymi wyzwaniami. Jednym z tych wyzwań jest poprawa doświadczenie z gry dla nowych graczy. Dla wielu z graczy, którzy dołączają do GRP z innych strzelanek, nasz system gry, postępu oraz nauki może wydać się obcy i skomplikowany, co prowadzi do nieprzyjemnych bądź frustrujących odczuć.

W rezultacie, skupiliśmy się na poprawieniu doświadczeń z gry dla nowych użytkowników, którzy włączają się w naszą społeczność. Nasz plan jest oparty o 4 filary:

1.    Balans klas i broni, aby dostarczyć graczom wyrównanej rozgrywki
2.    Nauka kontrolowania i zasad gry graczom, aby przyswajanie gry było szybsze
3.    Rozgrywka taktyczna bardziej dostępna dla nowych użytkowników
4.    Przyspieszenie postępu graczy w początkowej fazie poprzez większą liczbę nagród

Podsumowując, patch 1.2 przyniesie wiele ciekawych i znaczących zmian w rozgrywce GRP. Dzisiaj chcemy podzielić się z Wami pierwszym z filarów: Balansem broni w grze.

Bronie zawsze będą integralną częścią rozgrywki w Ghost Recon Phantoms. Od ostatniego rebalansu broni po premierze minęło już kilka miesięcy. Przez ten czas monitorowaliśmy uważnie statystyki z serwerów oraz Wasze opinie i sugestie. Jesteśmy teraz gotowi, aby w patchu 1.2 wprowadzić drugi rebalans broni, aby dalej poprawiać balans pomiędzy wszystkimi trzema klasami. Dodatkowo, wprowadzimy kilka sporych zmian zwiększających dostępność i odczucia z rozgrywki w GRP. Naszym celem jest dostarczenie graczom rozgrywki kładącej nacisk na taktykę, z obsługą i kontrolą znaną im z innych strzelanek, aby gra stała się bardziej dostępna i dawała więcej zabawy.


Rebalans broni

Obserwacja danych z gry i sugestie społeczności pokazały nam, że postęp w skuteczności niektórych typów broni nie działa tak jak powinien. Każdy kolejny tier broni powinien być lepszy od poprzedniego, a zaobserwowaliśmy kilka przypadków, które wymagają przebalansowania.
Tabela 1: Przykład postępu skuteczności Pistoletów Maszynowych

http://static9.cdn.ubi.com/pl-PL/images/Weapon%20progressiontcm46152261.jpg

Standaryzacja dodatkowych statystyk


Nasz obecny system broni może być odrobinę niejasny dla wielu z graczy, którzy nie są świadomi dodatkowych statystyk naszych broni. Aby poprawić przejrzystość skuteczności broni, dodamy do interfejsu statystyki przebić pancerza oraz usystematyzujemy kilka z ukrytych statystyk broni.

Przebicie Pancerza


Przebicie pancerza zawsze pełniło dużą rolę w balansie broni GRP, jednak nie zawsze ta cecha broni była znana. Teraz będziemy przedstawiać poziom przebicia pancerza broni w grze, jak również sprawimy, aby przebicie pancerza było bardziej jednolite wśród tierów broni.

Spadek obrażeń


Ustandaryzujemy również spadek obrażeń broni dla każdej z typów broni.


[table="width: 500"]
[tr]
    [td]Klasa Broni   
   
[/td]
    [td]Spadek obrażeń[/td]

[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Snajperski[/td]
    [td]95% obrażeń po około 100 metrach[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Lekki Karabin Maszynowy[/td]
    [td]80% obrażeń po około 136 metrach[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Szturmowy[/td]
    [td]80% obrażeń po około 87 metrach[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Strzelba[/td]
    [td]80% obrażeń po około 32 metrach[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet Maszynowy[/td]
    [td]80% obrażeń po około 82 metrach[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet[/td]
    [td]80% obrażeń po około 32 metrach[/td]
[/tr]
[/table]


Responsywność broni
Dla wielu nowych użytkowników, mających doświadczenie w innych strzelankach, GRP wydaję się zbyt powolne ze względu na niską responsywność broni i przestaję się im podobać. W związku z tym, postanowiliśmy wprowadzić kilka poważnych zmian, aby zwiększyć responsywność broni.

Zmiany w Czasie Przygotowania Broni
Przede wszystkim drastycznie obniżymy czas przygotowania wszystkich broni, lecz zostawimy różnice pomiędzy czasem przygotowania poszczególnych typów broni (np. pistolety maszynowe będą dalej miały najniższy czas przygotowania, a karabiny snajperskie najdłuższy).


[table="width: 500"]
[tr]
    [td][/td]
    [td]Przed[/td]
    [td]Po[/td]
    [td]Przed[/td]
    [td]Po[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Klasa Broni[/td]
    [td]Minimalnie[/td]
    [td]Minimalnie[/td]
    [td]Maksymalnie[/td]
    [td]Maksymalnie[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Snajperski[/td]
    [td]0.8[/td]
    [td]0.3[/td]
    [td]1.95[/td]
    [td]0.4[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]L.K.M[/td]
    [td]0.5[/td]
    [td]0.3[/td]
    [td]1.95[/td]
    [td]0.4[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Szturmowy[/td]
    [td]0.5[/td]
    [td]0.2[/td]
    [td]1.85[/td]
    [td]0.3[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Strzelba[/td]
    [td]0.5[/td]
    [td]0.2[/td]
    [td]1.8[/td]
    [td]0.3[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet Maszynowy[/td]
    [td]0.3[/td]
    [td]0.1[/td]
    [td]1.75[/td]
    [td]0.2[/td]
[/tr]
[/table]


Aby zapewnić sprawiedliwą rozgrywkę graczom wykorzystującym dodatki do broni, ograniczyliśmy również wpływ dodatkowy na czas przygotowania broni. Niektóre z nich mogą zostać zaktualizowane w późniejszym terminie.

Czas Przeładowania Broni

Dodatkowo, zamierzamy obniżyć czas przeładowania broni.


[table="width: 700"]
[tr]
    [td]Klasa Broni[/td]
    [td]Czas Przeładowania[/td]
    [td]Dodatkowe Zmiany[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Snajperski[/td]
    [td] 25% szybciej[/td]
    [td][/td]
[/tr]
[tr]
    [td]L.K.M[/td]
    [td] 30% szybciej[/td]
    [td]L.K.My z magazynkiem taśmowym: czasy przeładowania nie będą już szybsze dla nie pustych magazynków [/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Szturmowy[/td]
    [td] 10% szybciej[/td]
    [td][/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Strzelba[/td]
    [td] 25% szybciej[/td]
    [td]Strzelby z przeładowaniem nabojowym: przeładowania mogą teraz zostać nagle przerwane, nie opóźniając wystrzału [/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet Maszynowy[/td]
    [td] 20% szybciej[/td]
    [td][/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet[/td]
    [td] 20% szybciej[/td]
    [td]Pistolety z magazynkiem taśmowym: czasy przeładowania nie będą już szybsze dla nie pustych magazynków[/td]
[/tr]
[/table]



Czas Zamiany Broni
Na koniec, obniżamy również czas jak zabiera zamiana broni (np. pomiędzy bronią główną, a poboczną)


[table="width: 500"]
[tr]
    [td]Klasa Broni[/td]
    [td]Czas Zamiany[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Snajperski[/td]
    [td] 50% szybciej[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]L.K.M[/td]
    [td] 50% szybciej[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Karabin Szturmowy[/td]
    [td] 40% szybciej[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Strzelba[/td]
    [td] 40% szybciej[/td]
[/tr]
[tr]
    [td]Pistolet Maszynowy[/td]
    [td] 40% szybciej[/td]
[/tr]
[/table]

W związku z tymi zamianami, będziemy aktualizować Wyniki Broni poszczególnych broni. Po więcej szczegółowych statystyk broni śledź uważnie nasze oficjalne forum w nadchodzących dniach!

Już niebawem pojawi się więcej informacji o wersji 1.20, śledź nas uważnie!

To pozamiatane... zapraszam do rozmowy na temat nadchodzącego kataklizmu

Link do orginału:
http://grpforums.ubi.com/showthread.php … w-Broniach

Offline

 

#2 2014-07-04 15:25:07

detox

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 13
Punktów :   

Re: Nowe zmiany drogo do 1.2

Oni są pojebani. Jak sie uda to opchnę moje konto na allegro i chociaz za GC mi się zwróci.
Tera gram sobe w R6 Vegas 2 i nie mam ochoty wracać go GRO.

Offline

 

#3 2014-07-04 21:00:24

 Smigiel

Administrator

Zarejestrowany: 2014-05-16
Posty: 104
Punktów :   
Klan: SCM

Re: Nowe zmiany drogo do 1.2

R6 Vegas to klasyk i szczerze ubisoft z takim podejsciem jakie ma na dzień dzisiejszy nigdy nie będzie w takiej formie jak za tamtych czasów dodatkowo nie wyprodukuje takiej gry bo szczerze R6 nowy to jak narazie tylko grafiką mnie przyciąga. Czy są pojebani? no nie obrażajmy pojebanych bo to przekracza skale pojebaności ;p

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.souleater.pun.pl www.newholland.pun.pl www.polishdragon.pun.pl www.xiaolinxshowdownx.pun.pl www.klanpt.pun.pl